fredag den 15. august 2008

Fotokonkurrence

Jeg har besluttet mig til at deltage i en fotokonkurrence for gæster, der er udskrevet af fotozite.dk!
Grunden til at jeg har valgt netop den konkurrence, er at præmien for bedste billede er et medlemskab af fotozite.dk. Og netop denne gruppe vil jeg meget gerne være en del af.
Det er super dygtige fotografer og jeg ville kunne lære SÅ meget hvis jeg kunne få en fod inden for dér.

Det har været en sjov proces at skulle finde ud af hvilket billede jeg skulle sende ind. Jeg lagde selv 6-7 billeder op som jeg synes kunne være aktuelle i forhold til emnet: "SOMMERMINDER"

Og så begyndte jeg at tage ud. Et af gangen blev billederne forkastet og til sidst stod jeg med to billeder.
Her blev det vildt svært at vælge og jeg spurgte en del kolleger og min kæreste, hvilket billede de syntes kunne være det rigtige. De kom med deres bud, men jeg var stadig meget i tvivl og skiftede hele tiden mening om hvilket billede der var bedst. Men efter en lang snak med min kæreste (som også er et "billedmenneske"), valgte jeg til sidst et billede.
Billedet er ret anderledes end de andre, synes jeg og det er ikke til at vide hvad dommerpanelet "kigger efter", men jeg synes mit har en chance - set med de rette øjne :-)
Nu er billedet i hvert fald sendt ind og så er der ikke mere at gøre.

Man kan se de billeder der er indsendt til konkurrencen på deres site: fotozite.dk

Ingen kommentarer: