tirsdag den 9. september 2008

Afgørelsen

Så kom afgørelsen på konkurrencen!
Mit billede vandt ikke!
Jeg blev skuffet. Helt sikkert. For jeg synes det er et godt billede, men da jeg havde sundet mig lidt og kiggede tænkte lidt over "sagerne" kunne jeg godt se at vinderbilledet var bedre end mit, når man tager konkurrencetitlen i betragtning. "Ferieminder" Vinderbilledet viser et par børn der er glade på stranden. Vinklen er nedefra og deres dejlige børnefødder, smilende ansigter viser klart et godt ferieminde.
Mit billede er mere diffust over for overskriften.
Så efter den værste skuffelse havde lagt sig, vidste jeg at nu måtte jeg videre. Mit ønske om at blive optaget på "fotozite.dk" skal ikke slåes i stykker "bare" fordi mit billede ikke vandt.
Så nu hedder opgaven for mig at søge optagelse på normal vis ved at sende en ansøgning. Sådan er det og selvom jeg stadig har skuffelsen i mig, må jeg videre. Og når jeg tænker lidt mere over det, er jeg egentlig glad for at jeg er skuffet!
Det viser at jeg har en reel lyst til at blive "optaget" og at jeg VIL!
Her er det billede jeg deltog med.

Ingen kommentarer: