mandag den 20. juli 2009

Bornholm

Jeg har været på ferie på min fødeø i Østersøen.
Hoevdformålet var at reparere på sommerhuset, jeg og min søster har fået i "forskuds-arv" fra mine forældre. Et hus fra 1935!
Fotografering blev det da også til, dog mest familiebilleder, men lidt andet blev det da også til. Jeg er blevet lidt "hooked" på S/H-billeder og det leger jeg så lidt med, samtidig med at billederne ikke bliver redigeret ret meget andet end crop, levels osv.

Turen til Bornholm startede i Malmø, hvor pigerne shoppede og vi fik en go´frokost og jeg fik et par "street-fotos" i kassen.



Billeder af seværdigheder på Øen har jeg ikke, men jeg fangede da denne lille mand der bare SKULLE!
Og når man skal - så skal man jo :-)

Det blev selvfølgelig til andre billeder også, men dem skal der arbejdes lidt med :-)
De eneste turistbilleder fra Bornholm er fra..............ja ikke Bornholm, men tæt på :-))


Ingen kommentarer: