mandag den 6. juli 2009

ØV!

Jeg har lige afmeldt min profil på phosee.dk!

Det ellers udmærkede kritiksite, er blevet alt for meget ævl og kævl og kasten mudder på hinanden i stedet for at bruge energien på konstruktiv fotokritik.

Der er mange jeg kommer til at savne på sitet. Mennesker som har været rigtig gode til at komme med forslag osv.
Men desværre kunne jeg til sidst ikke undgå at ramme ind i forskellige forumtråde og billedkritikker på fotos, uden at den dårlige stemning skinnede igennem.
Prikken over i´et var i dag, da jeg blev overrasket over at jeg rent faktisk havde vundet en billed-leg, de har på sitet, hver uge. En leg over et emne. Men selv i en sådan leg, for nogle af deltagere og dommeren i totterne på hinanden.

Så måtte jeg bare sige stop.
Jeg frasagde mig min vindertitel og forklarede at jeg ikke orkede deres barnlige og egoistiske holdning og udtalelser.
Så sad jeg en times tid og tog afsked med alle kritikkerne (de konstruktive) til mine billeder. Overvejede at lade være med at melde fra, men tog så beslutningen og trykkede "DELETE".

Det var sgu trist. For jeg har fået meget godt fra mange søde folk og dem kommer jeg til at savne, men de få fik ødelagt det for endnu et medlem - nemlig mig.
ØV!

Nå nu er det ferie.
Det glæder jeg mig til.

Hav en god sommer :-)

Ingen kommentarer: