mandag den 1. oktober 2007

Jeg må bruge hvad jeg har

Selvom jeg ikke har en ordentlig skærm og selvom jeg ikke har det store forgyldte PhotoShop, kan jeg alligevel ikke lade være med at lege i den gamle Paint Shop PRO som jeg har haft siden det forrige århundrede.
Jeg lægger så et par fotos op for at se hvordan det tager sig ud når jeg ser billederne på en ordentlig computer.
Lidt fra havnen i Rønne:







Senere på job-computerenn kan jeg se at horisonterne på de to første billeder er lidt skæve og at himlene ikke er specielt spændende.
Der skal renses ud omkring den gule bil på det nederste billede. Bilen er et forsøg på at tilføje billedet lid ligevægt, samt at lægge en pangfarve på det næsten sort/hvide billede af P-Pladsen på Rønne Havn. Bilen er set ved Føtex i Roskilde og har sansynligvis aldrig været på Bornholm.
Jeg ved ikke helt om jeg synes det virker. Bilen "står ikke rigtigt" synes jeg. Man fornemmer at bilen er "indsat". Den lissom "hænger" på asfalten.
Det skal der arbejdes mere med.

Ingen kommentarer: