søndag den 30. november 2008

Update om afslaget

Der skete noget rigtig godt i.f.b.m. afslaget fra fotozite.dk.
Efter jeg modtog afslaget, skrev jeg tilbage at det ville være rigtig dejligt hvis de (juryen) kunne komme med lidt kommentarer om HVAD det er der ikke duer i mine billeder. På den måde kan jeg jo komme videre.
Jeg fik nogle dage efter en fantastisk mail fra dem. Vedhæftet var en mere indgående beskrivelse/kritik af en del af mine billeder, hvor juryen går specifikt ind og giver kritik.
Det var fantastisk!
For med en sådan kritik kan jeg gå ind og analysere på mine billeder.
Jeg blev enormt glad og faktisk stolt over at juryen havde lyst til at bruge så megen energi på mig.
Det er bare flot og bekræfter selvfølgelig at fotozite.dk er en fotogruppe på højt niveau.
Juryen gav mig i øvrigt mange flotte ord med på vejen, men de mener at jeg manger erfaring og er for sjusket med mine billeder.
De har ret!
De fortalte at de ville se meget frem til at få en ansøgning igen fra min side, når jeg føler at jeg er klar.

Jeg ved ikke hvornår jeg er klar. Måske om et års tid. Men det bliver spændende at bruge afslaget som et afsæt til at komme videre.

Ingen kommentarer: