mandag den 4. maj 2009

Det første og sidste

Der er sket meget godt siden jeg mistede mit kamera. Mennesker jeg kender og mennesker jeg ikke kender specielt godt, har rent faktisk været så søde at tilbyde mig at låne deres reserve kamerarer.
Tusind tak for opbakningen fra jer. Det er pænt af jer.

Idag har jeg så hentet en Canon 40D til midlertidigt udlån, hos en gammel ven (jeg ikke har set i over 10 år), men som straks han så at jeg var i vanskeligheder, meldte sig på banen og tilbød mig et af hans backup-apparater. Senere skal jeg igen bytte til et 20D, da han skal bruge sin 40´er, men bare dét at have et kamera igen er dejligt.

Jeg har ledt lidt rundt i mit arkiv for at se om jeg kunne finde det første billede jeg tog med FZ-30´eren. Jeg fandt et billede der er fra da vi i familien købte en Nihola-cykel og kørte den hjem til Svogerslev. Jeg tror ikke det er det aller første billede, men det er meget tæt på.



Mere sikker er jeg på det sidste billede jeg har taget med FZ´eren. Det er taget fra kolonihaveforeningen "NOKKEN" på Amager. Det blev simpelt hen min gode gamle FZ 30´ers sidste billede. Jeg havde håbet at det skulle have haft en pensionist tilværelse som reservekamera og "dø en naturlig død. "
Men sådan skulle det ikke være. Ak ja.

Ingen kommentarer: