søndag den 13. december 2009

Lidt om www

Internettet er fantastisk!
Der er så mange gode mennesker rundt omkring, der skriver blogge eller laver hjemmesider. Jeg vil nævne tre her, som jeg pt bruger en del.

Jeg har f.eks meldt mig ind på en fotokritik-side der hedder "Godt Foto". Og det er jeg rigtig glad for. Det er en side vor man betaler et lille beløb om året, for at være medlem. Der er en god ånd og ikke noget "øf og brok" som jeg har oplevet på andre fotokritiksider. Der er dejligt befriende.

Så har jeg opdaget en rigtig fin blog, som jeg har fået rigtig meget ud af at læse og ikke mindst se de Photoshop tutorials der er lagt op. Bloggen hedder "Mashed Potatoes" og er skrevet af en kompetent fyr der hedder Mads-Peter Eusebius Jakobsen.

Og så gav Vuudhouse-Jesper mig inspiration til at lege lidt med at lave "model-effekter".
Tak til Jesper, som overrasker mig med alle mulige "ting". Vi må ses en dag uden for den virtuelle verden ;-)

Ingen kommentarer: